JURE - SEO oraz SEM

reklama

Dobry projekt witryny

Podstawowe wytyczne

Internet jest dzisiaj najważniejszym narzędziem marketingowym, nic więc dziwnego, że praktycznie każda firma posiada dzisiaj swoją wirtualną wizytówkę. Żeby jednak witryna mogła osiągnąć sukces, powinna być skonstruowana w odpowiedni sposób, przykuwając uwagę odbiorców zarówno pod kątem treści, jak i estetyki.

Istnieją dwa podejścia do kreowania witryn internetowych, jedno zakłada, że najważniejsza jest zawartość strony, druga z kolei, że uwagę przyciąga przede wszystkim grafika. Działanie według zasady „coś kosztem czegoś” rzadko kiedy się sprawdza, najrozsądniejsze jest zatem umiejętne manewrowanie, na podstawie którego można wejść w posiadanie strony idealnej – bogatej treściowo i przyciągającej wzrok. Oczywiście optymalizacja powinna uwzględniać przede wszystkim charakter strony oraz typ odbiorców, do którego jest kierowana. Zupełnie inaczej będzie w końcu wyglądać strona internetowa przedszkola, a inaczej poważnej kancelarii prawnej. Wiele zależy od wyczucia oraz znajomości konkretnego środowiska kulturowego. Dobra strona internetowa nie tylko musi zwrócić uwagę internautów, ale także zatrzymać ich na dłużej, zachęcając jednocześnie do regularnych powrotów w poszukiwaniu niezbędnych informacji.

Dostęp do nich jest równie ważny, dlatego też witryna firmowa powinna być potraktowana jak wizytówka, w której klient powinien znaleźć dokładnie to, czego szuka. Odstępstwo od tej zasady sprawia, że posiadanie – nawet wyjątkowo atrakcyjnej strony www – jest pozbawione jakiegokolwiek sensu. W razie jakichkolwiek wątpliwości bez wahania powinno się więc oddać stronę specjalistom, mających nie tylko wiedzę, ale i niezbędne doświadczenie pozwalające na osiągnięcie wyczekiwanego sukcesu.

Praca Bielsko-Biała

Dobry projekt witryny

Menu