JURE - SEO oraz SEM

reklama

SEO i SEM

Pokaż się w internecie

gabloty ogłoszeniowe

W przypadku pozycjonowania można wyróżnić dwa podstawowe kolory, odnoszące się do stopnia uczciwości praktyk podczas organizowania przedsięwzięć marketingowych. Białym SEO określa się to pozycjonowanie, które osiąga się wyłącznie za pośrednictwem uczciwych praktyk, natomiast SEO czarnym takie, które regularnie korzysta ze wszystkich sztuczek umiejętnie oszukujących wirtualne roboty wyszukiwarek.

Takie działanie można na zasadzie analogii sprowadzić do nieuczciwej konkurencji, często spotykanej w przestrzeni „realnej”. Ze względu na to, że niezmiennie od lat najważniejszą światową wyszukiwarką jest Google, to właśnie jej przedstawiciele określają obowiązujące standardy, przez wielu specjalistów uważane za kodeks etyczny, do którego powinno się stosować na co dzień. Oszukiwanie robotów Google może się zresztą spotkać z wieloma nieprzyjemnościami, do których może być zaliczone chociażby karne usunięcie witryny z rankingów wyszukiwarki. W przypadku właściciela serwisu problem może być znaczący, szczególnie wtedy, kiedy zależało mu na dotarciu do jak najszerszego grona odbiorców. Praktykowanie czarnego SEO jest niedopuszczalne przede wszystkim w kontekście agencji interaktywnych, które za sprawą kilku nieprzemyślanych decyzji mogą stracić zaufanie swoich klientów. Balansowanie na granicy praktyk hakerskich zawsze pociągało za sobą spore ryzyko zawodowe.

Co jest zatem niemile widziane? Handel linkami, konstruowanie stron przejściowych, umieszczanie w tekstach fraz kluczowych niezwiązanych z treścią, plagiatowanie treści, czy wykorzystywanie do pozycjonowania nieautoryzowanych programów.

czy warto prowadzić SEO w Zabrzu

SEO i SEM

Menu